Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Na podbój szaf Polaków

01 września 2015 | Pierwsza strona

W tym roku zadebiutowało u nas już ok. 30 marek odzieżowych, głównie zagranicznych. Następnych kilkadziesiąt nowości pojawi się w kolejnych miesiącach – wynika z danych firmy Colliers International.

Na rynek weszły ostatnio takie marki, jak Kiabi, Superdry czy Le Coq Sportif. Nowości szykują też firmy krajowe: LPP zapowiada na 2016 r. start już szóstej swojej marki, tym razem z górnej półki. Firmy wierzą, że Polacy, którzy rocznie przeznaczają na ubrania 20 mld zł, w kolejnych latach będą wydawać coraz więcej.

—pm

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 10232

Wydanie: 10232

Spis treści
Zamów abonament