Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Big data to dobry sojusznik innych systemów

25 października 2016 | Rzeczpospolita Cyfrowa
Większość firm planuje inwestycje w big data
źródło: Rzeczpospolita
Większość firm planuje inwestycje w big data

Warto integrować systemy CRM z innymi rozwiązaniami. Dzięki temu zwiększa się możliwość skutecznego dotarcia do klienta z dobrze dobraną ofertą. Katarzyna kucharczyk

Można rozbudować funkcjonalność systemów CRM, wykorzystując dane pochodzące z zewnętrznych platform big data, tzw. Data Management Platform (DMP).

– Big data to naturalny sojusznik systemów CRM. DMP to narzędzie gromadzące dane o internautach z wielu rozsianych po sieci źródeł, a następnie precyzyjnie segregujące je pod konkretne typy klientów, np. z uwagi na ich płeć, wiek, wykształcenie, zainteresowania, intencje zakupowe, hobby czy miejsce zamieszkania etc. – wymienia Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies. Zebranie takich informacji na własną rękę zajęłoby firmie bardzo dużo czasu. Prosty system CRM potrafi wprawdzie wskazać klienta, który może być zainteresowany zakupem produktu danego przedsiębiorstwa, ale pogłębionej analizy bez big data nie przeprowadzi. Nie pozwoli na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10583

Wydanie: 10583

Spis treści
Zamów abonament