Snapchat: wielki debiut i niewiadoma
Jeśli firma po wejściu na giełdę zostanie wyceniona na 25 mld dol., trafi do czołówki debiutantów ostatnich lat. Magdalena Lemańska
Założony przez Evana Spiegla Snapchat, który obecnie działa jako spółka o nazwie Snap, to błyskawicznie rosnąca w siłę internetowa platforma komunikacyjna, z której korzystają zwłaszcza najmłodsi internauci, przyzwyczajeni do jej nietypowej formuły (wysyłane przez Snapchata komunikaty znikają od razu po przeczytaniu albo po 24 godzinach, jeśli są nadawane w ramach publicznych kanałów prowadzonych przez marki lub internetowych celebrytów).
Według GlobalWebIndex w Ameryce Płn. z platformy korzystają już dwie na trzy osoby między 16. a 24. rokiem życia. Z danych Statista.com wynika natomiast, że na koniec czerwca Snapchata codziennie używało 150 mln ludzi. Oficjalnych danych na ten temat jednak nie ma: ani globalnie, ani tym bardziej w Polsce.
– Informacje, jakie posiadamy z GlobalWebIndex, mówią...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta