Trendy i wyzwania dla e-handlu na kolejne lata
Wielokanałowość, media społecznościowe i analiza danych – zyskują na znaczeniu w e-commerce katarzyna kucharczyk
Wartość polskiego rynku e-commerce do końca tej dekady niemal się podwoi. Największym wygranym będą te firmy, które dopasują się do obserwowanych trendów. Atrakcyjna cena jeszcze do niedawna gwarantowała sukces. Dziś już nie wystarcza, bo konkurencja jest potężna.
W danych tkwi moc
Każdego dnia klienci są zalewani ofertami i różnego rodzaju informacjami. Kluczem do sukcesu jest dotarcie do nich z odpowiednio spersonalizowaną propozycją. W tym może pomóc analiza danych, która nabiera znaczenia szczególnie w e-handlu, gdzie umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się trendy i potrzeby rynku jest niezbędna. Eksperci podkreślają, że pomocne w tym zakresie mogą być rozwiązania z zakresu tzw. marketing automation.
Jednocześnie coraz trudniej znaleźć specjalistów potrzebnych do pracy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta