Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

21 marca 2017 | Druga strona
Rośnie odsetek polskich użytkowników internetu, którym zdarza się już płacić za treści wideo w sieci. Jeszcze rok czy dwa lata temu nie przekraczał on 25 proc., dziś sięga 35 proc. Wciąż najchętniej płacimy w sieci za obejrzenie jednego odcinka serialu czy pojedynczego filmu, ale coraz popularniejsze staje się też wykupywanie subskrypcji miesięcznych.
źródło: Rzeczpospolita
Rośnie odsetek polskich użytkowników internetu, którym zdarza się już płacić za treści wideo w sieci. Jeszcze rok czy dwa lata temu nie przekraczał on 25 proc., dziś sięga 35 proc. Wciąż najchętniej płacimy w sieci za obejrzenie jednego odcinka serialu czy pojedynczego filmu, ale coraz popularniejsze staje się też wykupywanie subskrypcji miesięcznych.

Wydanie: 10705

Wydanie: 10705

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament