Mobilni internauci najchętniej socjalizują się przez YouTube’a
Najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem społecznościowym jest YouTube. Z komórki najczęściej klikamy jednak w Facebooka. magdalena lemańska
Na YouTubie statystyczny polski użytkownik loguje się z komórki albo tabletu 66 razy miesięcznie, ale na Facebooku aż 205 razy. W związku z tym, że średni czas spędzany w miesiącu na przeglądaniu zawartości obu platform jest zbliżony (w przypadku Facebooka wynosi 19 minut, a w przypadku YouTube'a 21 minut), widać, że na YouTube'a wchodzimy rzadziej, ale zostajemy na nim dłużej. To naturalne, bo materiały na YouTubie (wideo czy piosenki) odtwarza się dłużej – na zerknięcie na Facebooka wystarczy chwila. Częściej niż Facebooka, i to też zrozumiałe, uruchamiamy, by porozmawiać ze znajomymi, komunikatory internetowe. Najpopularniejszym serwisem społecznościowym wśród osób korzystających z komórek i tabletów jest jednak zdecydowanie YouTube, bo to z tego serwisu korzysta 69 proc. mobilnych internautów. Kolejny jest zintegrowany z Facebookiem komunikator Messenger (47 proc.), a następny – sam Facebook...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta