Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mobilni internauci najchętniej socjalizują się przez YouTube’a

21 marca 2017 | Ekonomia
Platformy społecznościowe odwiedzane mobilnie
źródło: Rzeczpospolita
Platformy społecznościowe odwiedzane mobilnie

Najchętniej odwiedzanym przez Polaków serwisem społecznościowym jest YouTube. Z komórki najczęściej klikamy jednak w Facebooka. magdalena lemańska

Na YouTubie statystyczny polski użytkownik loguje się z komórki albo tabletu 66 razy miesięcznie, ale na Facebooku aż 205 razy. W związku z tym, że średni czas spędzany w miesiącu na przeglądaniu zawartości obu platform jest zbliżony (w przypadku Facebooka wynosi 19 minut, a w przypadku YouTube'a 21 minut), widać, że na YouTube'a wchodzimy rzadziej, ale zostajemy na nim dłużej. To naturalne, bo materiały na YouTubie (wideo czy piosenki) odtwarza się dłużej – na zerknięcie na Facebooka wystarczy chwila. Częściej niż Facebooka, i to też zrozumiałe, uruchamiamy, by porozmawiać ze znajomymi, komunikatory internetowe. Najpopularniejszym serwisem społecznościowym wśród osób korzystających z komórek i tabletów jest jednak zdecydowanie YouTube, bo to z tego serwisu korzysta 69 proc. mobilnych internautów. Kolejny jest zintegrowany z Facebookiem komunikator Messenger (47 proc.), a następny – sam Facebook...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10705

Wydanie: 10705

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament