Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Bankowanie ważne w strategii Orange.One

19 października 2017 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Orange Finanse, marka bankowości mobilnej należąca do największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, chce dynamicznie rosnąć.

Materiał powstał we współpracy z Orange Polska

– Po trzech latach działalności Orange Finanse zaczynamy weryfikować nasz model operacyjny i wyciągać wnioski na przyszłość. Będziemy szukać optymalnych rozwiązań rynkowych oraz modelu biznesowego ze szczególnym naciskiem na nowe regulacje i technologie wspierające usługi bankowe i finansowe – mówi „Rzeczpospolitej" Marcin Chruściel, dyrektor w Orange Finanse.

Pierwsi na europejskiej mapie

Orange Polska był pierwszą europejską spółką z grupy Orange, która zaoferowała usługi bankowości mobilnej. Jest pośrednikiem w sprzedaży usług finansowych. Do tego celu stworzył Orange Finanse, czyli platformę marketingową przekonującą użytkowników do korzystania przy użyciu smartfona z oferty przygotowanej przez mBank.

W ciągu trzech lat od startu skorzystało z tej platformy 460 tys. klientów. Wartość przelewów, które zrealizowali, sięgnęła 1 mld zł, a transakcji innego typu – 400 mln zł.

Trzecia rocznica...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10882

Wydanie: 10882

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament