Bankowanie ważne w strategii Orange.One
Orange Finanse, marka bankowości mobilnej należąca do największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, chce dynamicznie rosnąć.
Materiał powstał we współpracy z Orange Polska
– Po trzech latach działalności Orange Finanse zaczynamy weryfikować nasz model operacyjny i wyciągać wnioski na przyszłość. Będziemy szukać optymalnych rozwiązań rynkowych oraz modelu biznesowego ze szczególnym naciskiem na nowe regulacje i technologie wspierające usługi bankowe i finansowe – mówi „Rzeczpospolitej" Marcin Chruściel, dyrektor w Orange Finanse.
Pierwsi na europejskiej mapie
Orange Polska był pierwszą europejską spółką z grupy Orange, która zaoferowała usługi bankowości mobilnej. Jest pośrednikiem w sprzedaży usług finansowych. Do tego celu stworzył Orange Finanse, czyli platformę marketingową przekonującą użytkowników do korzystania przy użyciu smartfona z oferty przygotowanej przez mBank.
W ciągu trzech lat od startu skorzystało z tej platformy 460 tys. klientów. Wartość przelewów, które zrealizowali, sięgnęła 1 mld zł, a transakcji innego typu – 400 mln zł.
Trzecia rocznica...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta