Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Impreza dla klientów obniży firmowy podatek

24 listopada 2017 | Prawo

Przedsiębiorca może rozliczyć w kosztach spotkanie promocyjne. Razem z kolacją, koncertem i noclegiem.

przemysław wojtasik

Naczelny Sąd Administracyjny wydał orzeczenie ważne dla firm, które inwestują w reklamę swoich produktów. Uznał, że nie muszą wyrzucać z podatkowych kosztów dodatkowych atrakcji towarzyszących spotkaniom promocyjnym.

– Ten wyrok można uznać za przełomowy – mówi Radosław Żuk, doradca podatkowy, prezes kancelarii ADN Podatki. – Fiskus chce bowiem, aby reklamujące się na targach, konferencjach czy szkoleniach firmy rozdzielały wydatki na ściśle związane z promocją, np. wynajem sali na prezentację, oraz pozostałe, np. kolację i część artystyczną. A sądy do tej pory raczej brały jego stronę.

Ekspert dodaje, że surowe stanowisko skarbówki sprawia dużo problemów w rozliczaniu promocyjnych imprez....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10911

Wydanie: 10911

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament