Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Powakacyjny połów klientów

21 września 2018 | Nieruchomości | Adam Roguski
≥Radisson Blu w Zakopanem – biznesowy hotel w sercu turystycznego kurortu
źródło: materiały prasowe
≥Radisson Blu w Zakopanem – biznesowy hotel w sercu turystycznego kurortu

Poza sezonem urlopowym główną grupą hotelowych klientów stają się firmy.

Lato to okres żniw dla rynku hotelowego. Jak podkreślają analitycy Colliers International, obłożenie w sezonie, tj. czerwiec–sierpień, może wynosić nawet 100 proc., pod warunkiem przygotowania odpowiedniej oferty, konkurencyjnej wobec atrakcji zapewnianych przez turystyczne kurorty w ciepłych krajach.

A co, kiedy sezon wakacyjny się kończy – Polacy wracają do szkół i biur – ale pogoda jeszcze sprzyja? Trzeba przestawić się na klientów biznesowych lub zaproponować oferty specjalne.

Konferencje i pakiety

– Wrzesień i październik to miesiące, które cieszą się największym w ciągu roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11160

Wydanie: 11160

Spis treści
Zamów abonament