Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sukces wydarzenia tkwi w szczegółach

21 września 2018 | Dodatki Jednodniowe
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | Karolina Jarmołowicz, socjolog, psychoterapeutka, 
właścicielka Ośrodka Centrum.

 

Czy event to dziś chętnie wykorzystywane narzędzie do promocji marki?

Karolina Jarmołowicz: Tego rodzaju narzędzie marketingowe jest dość kosztownym elementem kampanii reklamowej. Tylko dobrze osadzone w strategii marki wydarzenie, oczywiście odpowiednio zorganizowane, może przynieść zwrot z inwestycji. Event najczęściej wpisuje się w realizację celów wizerunkowych, zarówno dla nowo powstających firm, jak i liderów rynkowych, którzy takim działaniem dają silny znak swojej obecności. Eventy stricte sprzedażowe związane są często z elementem wystawienniczym, czyli prezentacją usług/produktów. Na rynku B2B może to służyć nawet zwiększeniu zamówień u partnerów biznesowych....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11160

Wydanie: 11160

Spis treści
Zamów abonament