Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prawie każdy konsument kupił coć w internecie

14 grudnia 2018 | Biznes i finanse

Globalne zakupy spożywcze online wzrosły o 15 proc. w ciągu ostatnich dwóch lat, co prowadzi do szacowanej na 70 mld dolarów dodatkowej sprzedaży w FMCG online.

Według nowego raportu firmy Nielsen, zakupy online pakowanych i świeżych artykułów spożywczych wzrosły o 15 proc. w ciągu ostatnich dwóch lat, przy czym wzrost zaufania konsumentów do ekosystemu zakupów online doprowadził do dokonywania zakupów w szerszym zakresie kategorii.

W raporcie Nielsen Connected Commerce z 2018 r., który analizuje zwyczaje konsumentów w zakresie zakupów online, stwierdzono, że 95 proc. konsumentów na świecie, którzy mają dostęp do Internetu, dokonało zakupów online, co oznacza wzrost o 1 proc. w porównaniu z rokiem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11231

Wydanie: 11231

Spis treści
Zamów abonament