Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dbać o dobrą zawartość i zwrócić uwagę klienta

11 kwietnia 2019 | Dodatki Jednodniowe

ochrona i promocja | Producenci przetworów mlecznych muszą we właściwy sposób dobierać 
opakowania, bo spełniają one ważną rolę. Z jednej strony reklamują produkt, 
a z drugiej chronią jego wartości odżywcze przed światłem.

Opakowanie mleka czy jego przetworów jest jednym z najważniejszych elementów promocji, dlatego producenci starają się dobierać takie, które będzie rzucać się w oczy klientom.

– Opakowanie dla naszych produktów mleczarskich jest pierwszym i jednym z najważniejszych elementów promocji marki i samego produktu. Badania konsumencie potwierdzają, że ponad połowa decyzji zakupowych podejmowana jest pod wpływem impulsu, którym często jest wyróżniające się opakowanie – tłumaczy Bartosz Grochal, rzecznik prasowy Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Ważny nie tylko design

Przedstawiciel Mlekpolu dodaje, że spółka nie skupia się oczywiście wyłącznie na designie opakowań. – Najważniejsze jest bezpieczeństwo konsumenta, a więc pewne przechowywanie i wygodne podanie produktu. Spółdzielnia od lat współpracuje z najlepszymi, sprawdzonymi producentami opakowań, a wszystkie nasze kartony, kubki, folie spełniają najbardziej rygorystyczne normy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11329

Wydanie: 11329

Spis treści

Komunikaty

Zamów abonament