Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liderzy polisowych promocji

13 czerwca 1998 | Ekonomia | AB

UBEZPIECZENIA

Rosną wydatki nareklamę

Liderzy polisowych promocji

Firmy ubezpieczeniowe rezygnują z reklam w radiu i gazetach codziennych, w zamian przypierając atak nakolorowe magazyny i telewizję -- wynika z danych firmy Amer Nielsen Research, zajmującej się monitorowaniem wydatków na reklamę. Te w przypadku branży ubezpieczeniowej rosną w zawrotnymtempie.

-- To nie jest odwrót od reklamowania się w gazetach, raczej silniejsze wtargnięcie na rynek kolorowych magazynów -- wyjaśnia Monika Różycka, szefowa marketingu i członek zarządu Nationale-Nederlanden Polska SA. -- A w przypadku radia, to z przedstawionych nam wyliczeń wynika, że jest to medium niewiele tańsze niż telewizja, jeżeli chodzi o koszty dotarcia do jednego potencjalnego klienta. Tracimy jednak w nim obraz, który dla nas jest niezmiernie ważny. Stąd może nieznaczne odejście od reklamy w radiu -- dodaje.

W pierwszym kwartale tego roku towarzystwa wydały łącznie na w łasną promocję w mediach ponad 14...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1412

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament