Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trochę nowości i starzy znajomi

29 września 2000 | Ubezpieczenia | EW

FUNDUSZE EMERYTALNE

Obecne kampanie reklamowe są skierowane do młodych

Trochę nowości i starzy znajomi

Ile jest czasu na wybór funduszu

We wrześniu i październiku najwięcej młodych ludzi podejmuje pracę, zwykle pierwszą w życiu. Muszą więc zapisać się do funduszu emerytalnego. Akwizytorzy OFE mają małe szanse na dotarcie do takich osób, bo nigdzie nie ma odpowiedniej bazy danych. Dlatego fundusze prowadzą jesienią specjalne kampanie reklamowe.

Od kilku miesięcy można obejrzeć w kinach reklamę AIG OFE. Jej bohaterką jest młoda dziewczyna, która w sklepie szuka dla siebie sukienki, takiej, która by idealnie pasowała. Skrócony spot...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2126

Spis treści
Zamów abonament