Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Książki nie stać na reklamę

29 marca 1995 | Media, Internet | EO

Coraz częściej miejsce nowości wydawniczych zajmują kasety wideo i dyskietki z programami komputerowymi

Książki nie stać na reklamę

Każdego tygodnia w Polsce na rynku wydawniczym pojawia się 120 nowych tytułów. Przeciętny obywatel, który raz na jakiś czas zagląda do księgarni, nie ma pojęcia o nowościach wydawniczych. W księgarniach klientów oszałamiają tysiące książek -- od literatury lekkiej, łatwej i przyjemnej po wydawnictwa albumowe. O tych książkach nie wie nic albo prawie nic. W efekcie kupuje książki autorów znanych odrzucając tych, których dotychczas nie poznał.

Od momentu gdy rynek wydawniczy w Polsce został całkowicie skomercjalizowany, a książka stała się takim samym towarem jak mydła, proszki do prania czy kosmetyki wydawcom coraz trudniej przebić się z informacją o ich "produktach". Gdyby osądzać aktywność wydawnictw po reklamach telewizyjnych, to można by przypuszczać, że od kilku lat w Polsce ukazał się jedynie cykl kronik zapoczątkowany przez "Kronikę XX wieku" oraz. .. serie wydawnictwa "Harlequin". Ten ostatni wszedł na rynek dzięki przebojowej reklamie telewizyjnej, okraszonej sloganem "Romansów jest wiele -- prawdziwa miłość tylko jedna"....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 441

Spis treści
Zamów abonament