Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zarobić na Oscarze

29 marca 1995 | Media, Internet | SW

Zarobić na Oscarze

Uroczystość wręczania Oscarów jest ważna nie tylko dla hollywoodzkich twórców filmowych, ale także dla agencji reklamowych i firm, które zdecydowały się wykupić czas reklamowy podczas trwającej trzy godziny transmisji telewizyjnej z Hollywood. Wieczór oscarowy jest drugą najchętniej oglądaną relacją telewizyjną w Stanach Zjednoczonych; wyprzedza go tylko transmisja z meczu o Superbowl, czyli dorocznego finału futbolu amerykańskiego.

Za prawo do emisji 30-sekundowej reklamy podczas styczniowego finału Superbowl trzeba było zapłacić okrągły milion dolarów; podczas transmisji wręczania Oscarów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 441

Spis treści
Zamów abonament