Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wskrzeszenie Chaplina

26 kwietnia 1995 | Media, Internet | MM

Przedstawiamy agencje: Grey-Warszawa

Wskrzeszenie Chaplina

Agencja Grey-Warszawa działa w Polsce od roku 1992. Zaczynali od adaptowania reklam, które wcześniej pojawiły się w krajach Europy Zachodniej. Teraz w konkursie Dea Awards zostali uznani za najlepszą agencję działającą na polskim rynku reklamowym. Przebojem zeszłego sezonu była stworzona przez agencję Grey kampania Okocimia, której bohaterką była "Mariola okocim spojrzeniu". Warszawski oddział międzynarodowego koncernu w zeszłym roku miał 23, 3 mln marek obrotu. Obrót światowy Grey'aprzekroczył w roku gospodarczym 1993/ 94 7, 5 miliarda marek.

Klientami agencji są m. in. koncern Procter & Gambel (Camey, Mr. Proper, Vizir, Ace czy Lenor) , czy firma B. A. T. (Lucky Strike, Sobieski, HB) . Grey znany jest z kampanii Knorra, Master Foods, Heveliusa czy gazet koncernu Axel Springer (Pani Domu, Auto-świat) .

O pieniądze pytajcie klientów

Firma Grey powstała w 1917 roku w Nowym Jorku. Dzisiaj agencja działa w 67 krajach. Posiada 225 fili, w których pracuje ponad 7 tysięcy ludzi. Nazwa firmy (grey znaczy po angielsku szary) wzięła się od koloru wnętrz w pierwszym biurze firmy. -- Wszyscy nazywali...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 465

Spis treści
Zamów abonament