Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Namawianie na reklamy

05 marca 2005 | Ekonomia | AB

MEDIA Namawianie na reklamy

W prasie, radiu i reklamie zewnętrznej (outdoorze) rusza kolejna kampania, która pod hasłem "Czasy się zmieniły" ma zachęcać reklamodawców do zainteresowania się właśnie tymi mediami. Kampanię organizuje działający od jesieni 2004 dom mediowy PRO Media House specjalizujący się w sprzedaży czasu i powierzchni reklamowej w radiu, prasie i outdoorze, który w tym roku liczy na co najmniej 10 mln zł obrotów.

A.B.
Brak okładki

Wydanie: 3474

Spis treści
Zamów abonament