Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o prestiż

29 marca 2005 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

ROZMOWA Gilles Paul, przedstawiciel Peugeota, opowiada o strategii tej marki Walka o prestiż (c) ROBERT PRZYBYLSKI Rz: Sprzedaż peugeotów 607 wynosi zaledwie około 20 tys. sztuk rocznie. Dlaczego zależy wam na obecności w segmencie aut luksusowych?

GILLES PAUL: Po pierwsze, jest to spory segment rynku, po drugie, zapewnia nam odpowiedni wizerunek. Co ósme sprzedane w Europie auto jest pojazdem luksusowym, co odpowiada 1,7 mln aut. W siedemdziesięciu procentach należy on do producentów niemieckich. Widać wyraźnie, że vany i SUV są coraz popularniejsze nawet wśród tego typu aut, jednak sedany w 2003 roku stanowiły ponad połowę, w zeszłym nieco mniej. Aż dwie trzecie tych aut napędzane jest silnikami wysokoprężnymi.

Co do wizerunku, to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3493

Spis treści
Zamów abonament