Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamacje ZTM tylko w Centrum

29 marca 2005 | Warszawa | Nk

Reklamacje ZTM tylko w Centrum Od piątku w sprawie reklamacji albo zapomnianego biletu nie będziemy już jeździli na ul. Pstrowskiego przy Hucie Warszawa.

Wszystkie sprawy załatwimy w dwóch punktach w centrum miasta: przy ul. Senatorskiej i na stacji Świętokrzyska. - Dla pasażerów z południa Warszawy wyprawa na ul. Pstrowskiego na Młocinach była bardziej dotkliwą karą niż ta finansowa, za jazdę na gapę. Od kwietnia cały Dział Kontroli Biletów przenosi się na Senatorską -mówi Igor Krajnow, rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego.

Gdzie będziemy zwracać uszkodzone bilety, składać skargi na kontrolerów i odwołania od kar? • W hali sprzedaży biletów przy ul. Senatorskiej 37, wejście E, w godz. 7 - 17 (odwołania od wezwań za jazdę na gapę od godz. 9 do 17) i • w punkcie obsługi pasażera na stacji Świętokrzyska, pawilon 1000 G w godz. 7 - 19.

KMAJ
Brak okładki

Wydanie: 3493

Spis treści
Zamów abonament