Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient może wybrać między serwisem a sklepem

02 czerwca 2007 | Prawo | EU

PRAWO KONSUMENCKIE Klient może wybrać między serwisem a sklepem Jeśli klient nie może skorzystać z gwarancji, gdyż firma, która ją wystawiła, nie działa już na polskim rynku, może złożyć reklamację u sprzedawcy, pod warunkiem że od dnia zakupu nie minęły dwa lata

- Zepsuł mi się telefon komórkowy Siemensa. Mimo że mam jeszcze ważną gwarancję, serwis nie chciał przyjąć go do naprawy, argumentując, że nie prowadzi napraw sprzętu firmy, która już nie istnieje - skarży się nasza czytelniczka.

Okazuje się, że bardzo wiele takich skarg trafia również do Federacji Konsumentów. To efekt zlikwidowania w Polsce firmy BenQ Poland, która sprzedawała takie telefony.

Gdy brakuje gwaranta...

Brak spółki, która udzieliła gwarancji, oznacza de...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4171

Spis treści
Zamów abonament