Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najważniejsza jest strategia

17 października 2007 | Dobra firma

Książka jest zbiorem artykułów powstałym głównie z myślą o przedsiębiorcach, którzy receptę na sukces widzą w ciągłej kontroli, a nie dobrej organizacji. A to – według autorów – największy błąd. Dlatego radzą, jak stworzyć ramy organizacyjne, które zapewnią pracownikom swobodę i jednocześnie wymuszą odpowiednie działania. Zaczynając od projektowania poszczególnych stanowisk pracy, by zapewnić maksymalną efektywność działań, do wyznaczania reguł współdziałania w grupie i kształcenia pracowników w trakcie pełnienia obowiązków służbowych, czyli przyjemne z pożytecznym. Autorzy poświęcili sporo miejsca na kwestie zarządzania kreatywnością, promowania pracy zespołowej i tworzenie w tym celu wirtuozerskich zespołów. Nie zabrakło też rad, jak walczyć z firmową biurokracją. Całość można podsumować krótko – stwórz ramy, a system ruszy. kap

Sprawna i efektywna organizacjaPraca zbiorowa; Harvard Business Review;Wydawnictwo Helion, Gliwice 2007;str. 200

Brak okładki

Wydanie: 7840

Spis treści
Zamów abonament