Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Coraz więcej skarg na jakość

24 lutego 1996 | Ekonomia | AM

Coraz więcej skarg na jakość

Już ponad pół roku obowiązuje rozporządzenie Rady Ministrów, zmieniające poprzednie przepisy, a dotyczące warunków sprzedaży, określające prawa konsumentów. Najbardziej zauważalną dla klientów różnicą jest zniesienie poprzez to rozporządzenie pięciodniowego terminu zwrotu zakupionego towaru. Nie oznacza to oczywiście, że nie można reklamować wadliwego produktu.

-- Brak możliwości zwrotu towaru wywołuje wciąż zdziwienie u klientów -- twierdzi Krystyna Bromirska, kierowniczka Działu Obsługi Sprzedaży w Domach Towarowych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 683

Spis treści

Nieruchomości, budownictwo

Zamów abonament