Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient (nie) zawsze ma rację

23 grudnia 2008 | Gazeta prawa i podatków | Michał Kosiarski

Sklep nie musi przyjmować zwrotu produktu tylko dlatego, że nie podoba się klientowi albo był nietrafionym prezentem

Podstawą reklamacji może być bowiem tylko niezgodność towaru z umową. Gust obdarowanego nie ma tu nic do rzeczy. Jedyny wyjątek od tej zasady to umowa (nawet ustna) pomiędzy kupującym a sklepem, że zgadzamy się na przyjęcie jego zwrotu z określonych powodów, np. zbyt małego rozmiaru odzieży lub złej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8200

Spis treści
Zamów abonament