Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przyszłość rozgłośni to płatne radia satelitarne

07 sierpnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Zwyżki zapewni rynkowi radio satelitarne. Wpływy z reklam  w tradycyjnych rozgłośniach będą spadać.
źródło: Rzeczpospolita
Zwyżki zapewni rynkowi radio satelitarne. Wpływy z reklam w tradycyjnych rozgłośniach będą spadać.

W tym roku cały rynek radiowy na świecie będzie wart 45,5 mld dol., o 6,7 proc. mniej niż rok wcześniej, a jego średnioroczna stopa wzrostu (CAGR) w najbliższych czterech latach ma być ujemna i wynieść 0,7 proc.

Dopiero w 2013 roku wpływy branży będą wyższe niż w tym, mają wynosić 47,1 mld dol. – wynika z wyliczeń PricewaterhouseCoopers.

– Reklama radiowa odczuje rosnącą konkurencję ze strony Internetu, choć np. w Ameryce Północnej silne zwyżki odnotuje radio...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8390

Spis treści
Zamów abonament