Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama w Internecie nie powinna denerwować

11 sierpnia 2009 | Druga strona | Marcin Rafałowicz
Jarosław Sobolewski, ekspert ds. reklamy w Internecie
źródło: Rzeczpospolita
Jarosław Sobolewski, ekspert ds. reklamy w Internecie

Jarosław Sobolewski, ekspert ds. reklamy w Internecie, dyrektor Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

Rz: UOKiK bada zgodność z prawem występujących w Internecie reklam, które trudno jest wyłączyć. Dlaczego reklamodawcy decydują się na takie uciążliwe dla odbiorców reklamy?

Jarosław Sobolewski: W przypadku niektórych reklam możliwość ich zamknięcia rzeczywiście jest opóźniona o kilka sekund w celu pełnego wyświetlenia przekazu reklamowego, ale zawsze mamy możliwość zakończenia wyświetlania przez kliknięcie w krzyżyk. Nie sądzę, aby było to bardziej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8393

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament