Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Prezydent monitoruje media

11 sierpnia 2009 | Kraj | Jarosław Stróżyk PAP

Całodobowy monitoring 71 tytułów prasowych, 12 stacji telewizyjnych i 14 radiowych, 16 portali internetowych i dwóch dużych agencji – to zadania dla firmy Newton Media, która wygrała przetarg Kancelarii Prezydenta na monitorowanie mediów.

Mają być sprawdzane głównie pod kątem obecności w nich prezydenta i jego współpracowników. Z 50 haseł, którymi będzie się posługiwać firma, aż 35 dotyczy Lecha Kaczyńskiego, jego małżonki, doradców i urzędników. Prezydent w codziennym monitoringu dostanie też informacje o dziesięciu partiach.

Wysokość przetargu nie została ujawniona. Jednak Newton Media realizuje już dla prezydenckiej kancelarii inne zadanie – śledzi media pod kątem informacji związanych z bezpieczeństwem państwa. Ten kontrakt opiewał na ponad 100 tys. zł, a ma on znacznie węższy zakres niż obecnie rozstrzygnięty.

Brak okładki

Wydanie: 8393

Spis treści

Styl życia

Zamów abonament