Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Luksusowa marka dla H&M

29 września 2009 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz

Nową kolekcję, która trafi do 1,5 tys. sklepów H&M na całym świecie, przygotował dom mody Sonia Rykiel

To już kolejna umowa szwedzkiej sieci odzieżowej z renomowaną i luksusową marką, która dla niej przygotowuje projekty w znacznie bardziej przystępnych cenach.

Wcześniej dla H&M projektowały takie tuzy mody jak Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf czy Comme des Garcons, a także wokalistki Madonna i Kylie Minogue. Współpraca z Sonią Rykiel nie jest jednorazowa – kolejna kolekcja sygnowana tą marką trafi, ale już tylko do 250 sklepów H&M, 20 lutego 2010 r.

Szwedzka sieć to drugi pod względem przychodów sprzedawca odzieży w Europie, liderem rynku jest hiszpański Inditex, znany zwłaszcza z marki Zara. Sprzedaż H&M w III kwartale wzrosła o 13 proc., do ok. 4 mld dol., zysk netto zaś zwiększył się o 4,1 proc., do 504 mln dol. W tym roku firma planuje otworzyć do 240 nowych sklepów, ma ich już 1,84 tys. w 34 krajach.

Brak okładki

Wydanie: 8434

Spis treści
Zamów abonament