Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Koncerny bardziej multimedialne

29 września 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska Tomasz Boguszewicz
Dostęp do mediów i wpływy z reklamy w sieci. Firmy, szukając przychodów, wchodzą w zupełnie nowe segmenty rynku. Liczą, że zapewnią im szeroki krąg odbiorców i rosnące wpływy z reklam.
źródło: Rzeczpospolita
Dostęp do mediów i wpływy z reklamy w sieci. Firmy, szukając przychodów, wchodzą w zupełnie nowe segmenty rynku. Liczą, że zapewnią im szeroki krąg odbiorców i rosnące wpływy z reklam.

Grupy mediowe szukają żródeł przychodów. Z internetowym radiem ruszyło właśnie Radio Zet

Eurozet najdłużej wśród dużych grup radiowych ociągał się z inwestowaniem w internetową platformę radiową. Jego konkurencja od dawna ma w sieci własne rozgłośnie: Miasto Muzyki, Tubę FM czy Fabrykę Muzy.

– Od września na stronie Radia Zet można słuchać sześciu internetowych rozgłośni: Zet Rock, Zet Love, Zet Kids, Zet Hot, Zet Gold i Zet Dance – mówi Paweł Truszczyński, rzecznik Radia Zet. Z kolei już od stycznia wywiady robione przez dziennikarzy można nie tylko usłyszeć, ale i obejrzeć w sieci. Od kilku tygodni można wykupywać przy nich reklamy.

Ruch Eurozet nie jest wyjątkowy. Grupy mediowe coraz chętniej inwestują w nowe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8434

Spis treści
Zamów abonament