Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Ostra wojna na słodziki

29 września 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Trzech graczy walczy najostrzej. Na polskim rynku napojów dominują firmy z polskim kapitałem. Od wielu lat niepokonanym liderem jest Maspex.  O drugie miejsce rywalizują Agros Nova i Hortex.
źródło: Rzeczpospolita
Trzech graczy walczy najostrzej. Na polskim rynku napojów dominują firmy z polskim kapitałem. Od wielu lat niepokonanym liderem jest Maspex. O drugie miejsce rywalizują Agros Nova i Hortex.

Kontrowersyjna reklama napoju. Maspex chce, aby Agros Nova przestała porównywać produkty obu firm

– Celem naszej kampanii jest promocja produktu, a nie walka z Maspeksem czy jego marką – mówi Joanna Bancerowska, rzecznik Agros Nova, trzeciego pod względem wartości sprzedaży producenta soków, nektarów i napojów w Polsce. Lider rynku Maspex uważa inaczej. – Reklama Agros Nova jest sprzeczna z prawem i dobrymi obyczajami, a jej głównym celem jest dyskredytacja i zniszczenie naszej marki, jak również całego segmentu produktów niskokalorycznych oraz kategorii soków, nektarów i napojów – komentuje Dorota Liszka, rzecznik Maspeksu.

Reklama autorstwa Red8 Communications Group zbulwersowała Maspex, ponieważ Agros Nova porównuje w niej swój napój...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8434

Spis treści
Zamów abonament