Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niemiecka marka Star może zastąpić CPN i Bliską

12 grudnia 2009 | Ekonomia | Bartłomiej Mayer Magdalena Lemańska
Czy dojdzie do zmian? W najnowszej edycji rankingu „Rz” najcenniejszych polskich marek Orlen zajął pierwsze miejsce pod względem wartości marki. Bliska była na 15. miejscu.
źródło: Rzeczpospolita
Czy dojdzie do zmian? W najnowszej edycji rankingu „Rz” najcenniejszych polskich marek Orlen zajął pierwsze miejsce pod względem wartości marki. Bliska była na 15. miejscu.

PKN Orlen rozważa kolejną zmianę wizerunku swoich stacji paliwowych. Czesi i Litwini tankowaliby na stacjach z logo Orlenu, a Polacy także z marką Star. Taka operacja może kosztować co najmniej kilkadziesiąt milionów złotych

– Rozważamy zunifikowanie brandów na wszystkich rynkach, na których działamy – powiedział w piątek Jacek Krawiec, prezes Orlenu. – Do myślenia o tym zachęcił nas sukces brandu Star w Niemczech – dodał.

Star to ekonomiczna marka, pod jaką funkcjonuje większość z prawie 490 stacji paliwowych Orlenu w północnych Niemczech (na palcach jednej ręki da się policzyć niemieckie stacje, które mają wciąż logo Orlenu). – Star to najbardziej rentowna ze wszystkich zagranicznych sieci Orlenu – uzasadnił Krawiec.

Właśnie Star mogłyby się nazywać wszystkie ekonomiczne stacje, jakie płocki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8497

Spis treści
Zamów abonament