Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kocham papierowe gazety

25 maja 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
autor zdjęcia: Darek Golik
źródło: Fotorzepa

Media muszą zdecydować, czym chcą się stać w przyszłości – mówi szef agencji Leo Burnett

Nie ma pan wrażenia, że w czasach marketingu szeptanego i wirusowego granica między reklamą i rzeczywistością zaczyna się zacierać i że za jakiś czas będziemy żyli jak w „Truman show”?

Tom Bernardin: Nie wiem, czy zaszliśmy już aż tak daleko, ale za jakiś czas – kto wie. Myślę, że świat zmienia się w dobrym kierunku i że branża reklamowa, której cechą jest kreatywność, na tym zyskuje. Wszystkie te technologie są nowymi sposobami komunikacji, które pozwalają nam lepiej wykonywać swoją pracę. Staramy się zrozumieć zachowania ludzi i potem – podejmując wiele twórczych działań – angażować ich w to, co prezentują sobą marki. To kreatywność jest klejem, który spaja wszystkie rodzaje wykorzystywanych przez nas technologii. Wpływanie na ludzkie zachowania w twórczy sposób jest bardzo ekscytujące.

Myśli pan, że te nowe formy zniszczą reklamę w tradycyjnych mediach?

Media będą teraz bardzo szybko ewoluować, a nic nie będzie ewoluowało szybciej od prasy. Pozytywne jest to, że to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8631

Spis treści
Zamów abonament