Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TVP liczy na mundial

26 maja 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
źródło: Rzeczpospolita

Publiczny nadawca liczy, że po raz pierwszy mistrzostwa przyniosą mu zyski

Mundial rusza za dwa i pół tygodnia, ale na stronie Biura Reklamy TVP zdjęcia Cristiano Ronaldo, Wayne’a Rooneya i Ikera Casillasa zachęcają do kupowania reklam towarzyszących relacjom z RPA już od początku maja. Zbigniew Badziak, dyrektor Biura Reklamy TVP, jest zadowolony z tego, jak idzie sprzedaż reklam, mimo że do RPA nie pojedzie polska reprezentacja, co zawsze rozpala wyobraźnię i kibiców, i reklamodawców. – Mogliśmy mieć obawy w związku z tym, że Polacy w tych mistrzostwach nie zagrają. Te obawy dawno się jednak rozwiały, bo wpływy ze sprzedaży reklam już przekroczyły poziom, jaki udało nam się osiągnąć w 2006 roku, kiedy Polacy udział w mistrzostwach brali – mówi.

Według Nielsen Audience Measurement cennikowe wpływy z reklam nadanych wokół relacji z mundialu w 2006 r. przyniosły TVP ponad 38 mln zł, a...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8632

Spis treści
Zamów abonament