Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Najszybciej rosną wydatki na reklamę w sklepach

16 czerwca 2010 | Ekonomia | PM
Tradycyjne formy tracą znaczenie. Choć ciągle wygrywają, rosną udziały zwłaszcza Internetu i reklamy w sklepie. ∑
źródło: Rzeczpospolita
Tradycyjne formy tracą znaczenie. Choć ciągle wygrywają, rosną udziały zwłaszcza Internetu i reklamy w sklepie. ∑

Sieci handlowe powoli zmniejszają wydatki na tradycyjne formy reklamy i stawiają na przyciągnięcie uwagi klienta dopiero podczas wizyty w sklepie, gdzie i tak podejmowanych jest 70 proc. decyzji o zakupach.

Nowy trend w branży określany jest jako shopper marketing, czyli wszelkie sposoby, które mają zwrócić uwagę klienta na konkretny towar już na miejscu w sklepie. Chodzi nie tylko o odpowiednie ustawienie towaru, ale także o wykorzystanie nowoczesnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8649

Spis treści
Zamów abonament