Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polscy szefowie chcą być kreatywni

16 czerwca 2010 | Kariera i Biznes | Anita Błaszczak
Świat ceni kreatywnych. Kreatywność źle kojarzona  w księgowości w biznesie nadal jest kluczowym atutem. ∑
źródło: Rzeczpospolita
Świat ceni kreatywnych. Kreatywność źle kojarzona w księgowości w biznesie nadal jest kluczowym atutem. ∑

Kreatywność i otwartość to dla polskich prezesów kluczowe cechy lidera. Mniej liczy się ceniona w świecie uczciwość

Większości szefów firm w świecie twierdzi, że kreatywność, uczciwość i myślenie w skali globalnej to najważniejsze cechy przywódcze. Polscy menedżerowie kreatywność cenią jeszcze bardziej, ale zdecydowanie wyżej od uczciwości stawiają otwartość i zaangażowanie lidera. Na globalne myślenie nie zwracają uwagi.

To tylko niektóre z różnic w postrzeganiu biznesu i środowiska biznesowego, jakie wykazała tegoroczna edycja badania Global CEO Study, które wśród 1200 dyrektorów generalnych dużych, renomowanych firm z całego świata (w tym kilkunastu z Polski) przeprowadził...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8649

Spis treści
Zamów abonament