Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowoczesne kancelarie mają przewagę

09 lipca 2010 | Prawo | Ireneusz Walencik

Innowacyjne metody ułatwiają kontakt z prawnikiem. Technologia pozwala śledzić cały czas przebieg sprawy. Zmieniają się sposoby świadczenia doradztwa

Klient kancelarii, dzięki pośrednictwu Internetu, ma błyskawiczny kontakt z prawnikiem oddelegowanym do jego zlecenia. Dowie się, na jakim jest etapie prowadzenia sprawy. Może tą drogą przesłać pytanie oraz otrzymać odpowiedź. Może także na bieżąco weryfikować koszty obsługi prawnej. Tak w krakowskiej kancelarii Kubas Kos Gaertner działa informatyczny system Legal Help Desk.

Online z klientem

Poprzez Internet klienci w każdej chwili mogą z dowolnego miejsca na kuli ziemskiej mieć dostęp do dokumentów ich sprawy, a nawet wydrukować je sobie. Mogą też na bieżąco monitorować efekty pracy prawnika. To wszystko dzięki platformie informatycznej System BS online zainstalowanej w kancelarii Baczańska Szarata z Zielonej Góry.

Co to znaczy dzisiaj (w epoce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8669

Spis treści
Zamów abonament