Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kolej ma pociąg do reklam

09 lipca 2010 | Życie Warszawy | Konrad Majszyk
Reklamy na pociągach  to dodatkowy zarobek dla przewoźników. Za oblepienie jednego składu trzeba zapłacić 6,5 tys. zł
źródło: materiały prasowe
Reklamy na pociągach to dodatkowy zarobek dla przewoźników. Za oblepienie jednego składu trzeba zapłacić 6,5 tys. zł

Reklamy znikają z tramwajów i autobusów. Ale nie z komunikacji. Przenoszą się na pociągi. Pasażerowie nie kryją zdumienia.

Na ulicach Warszawy nie ma już autobusów oklejonych wielkoformatowymi reklamami. Jednak natura nie znosi próżni: gigantyczne reklamy przeniosły się na tory kolejowe. W ten sposób na pociągu Kolei Mazowieckich reklamuje się jedna z sieci komórkowych. Reklama już dzieli pasażerów.

„Zaklejanie okien w pociągach jest skandalem. Koleje Mazowieckie pokazały, gdzie mają pasażerów. Niech prezes Radwan sam jeździ taką trumną i patrzy przez siatkę, od której po paru minutach zaczyna boleć głowa” – pisze na jednym z forów internauta o pseudonimie „Vlak”. – „Pociąg jest od transportowania pasażerów, rolę słupa reklamowego może pełnić tylko wtedy, gdy nie przeszkadza to pasażerom”.

„Jak mam wybór: deficytowy pociąg, do którego dorzucają się podatnicy, albo rentowny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8669

Spis treści
Zamów abonament