Razem w pracy i na boisku
Coraz więcej firm zachęca pracowników do realizacji sportowych pasji, które pomagają w integracji załogi.
Anita Błaszczak
Zajęcia sportowe są w pierwszej trójce najbardziej popularnych benefitów, czyli dodatkowych świadczeń dla pracowników w polskich firmach – wynika z tegorocznego badania firmy Sedlak & Sedlak, które objęło ponad 3,2 tys. osób. Według niego prawie 43 proc. pracowników może skorzystać z basenu, siłowni czy fitness, które finansuje albo współfinansuje pracodawca.
Nastawienie na wynik
Krajową średnią podwyższają firmy, w których duży udział wśród załogi mają przedstawiciele młodego pokolenia Y. W tej grupie są centra usług dla biznesu zatrudniające już blisko 130 tys. osób, telekomy oraz spółki IT. – Inwestycje w sportowe pasje pracowników pozwalają im rozwijać nie tylko swoją kondycję fizyczną, ale także konkretne cechy i umiejętności. Wytrwałość, motywacja, nastawienie na osiąganie coraz lepszych rezultatów oraz współpraca w grupie – to wartości ważne również z punktu widzenia firmy – przekonuje Maciej Mierzejewski, dyrektor personalny Asseco Poland.
Firma w ubiegłym roku uruchomiła specjalny program marketingu sportowego, który ma m.in. wspierać sportowe pasje pracowników. Bardzo różne, bo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta