Konkurują: Wedel, Goplana i Stollwerck
Rynek czekolady
Konkurują: Wedel, Goplana i Stollwerck
22, 3-proc. udział w rynku tabliczek czekolady, według kryterium wartościowego i najnowszych badań z przełomu października i listopada 1996 r. firmy Nielsen, ma Stollwerck Polska, która produkcję czekolady rozpoczęła w Jankowicach pod Poznaniem we wrześniu 1995 r. 19, 4-proc. udział ma Wedel, a 16, 3-proc. -- Goplana, bez Nestle (19, 8 proc. z Nestle) .
Prezes Stollwerck Polska, Tomasz Otomański, utrzymanie się na pierwszej pozycji przez kolejne dwa miesiące uważa za sukces. Podobnego zdania są w Wedlu i Goplanie, gdzie doceniają postęp uczyniony przez konkurenta, ale zwracają uwagę, że na rynek wyrobów czekoladowych składają się również inne asortymenty, które oni posiadają, a podpoznańska firma -- nie. W ogólnym udziale wrynku wyrobów czekoladowych Wedel ma nie zagrożoną pierwszą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)