Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

06 marca 1997 | Ekonomia | PR

Informacje

W 1995 r. światowe wydatki na reklamę wzrosły wskali rocznej o 8 proc. , a rekordzistą w rozwoju tego rynku była Estonia (150 proc. ), wyprzedzając Ugandę i Zambię (po 50 proc. ) -- stwierdza raport o tendencjach w reklamie, opracowany przez NTC Publications Ltd. i ogłoszony w Londynie. Tym razem uwzględniono 79 krajów, wktórych wydatki na reklamę w prasie drukowanej, w środkach elektronicznych i na planszach wzrosły do 250 mld USD. NTC publikuje swoje raporty od 1987 r. Rekordzistą w latach 1987-95 były Chiny, gdzie wydatki na reklamę wzrosły 8 razy; na drugim miejscu jest Argentyna z 6-krotnym wzrostem. Największe w ydatki per capita ma Szwajcaria (415 USD) , najniższe -- Wybrzeże...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1013

«
  • marzec
  • 1997
»
PnWtŚrCzPtSbNd
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
Spis treści
Zamów abonament