Rynek w sieci
POŚREDNICY
Franszyza to najkrótsza droga do uruchomienia agencji
Rynek w sieci
Bardzo szybki rozwój rynku nieruchomości w Polsce spowodował powstanie licznych agencji, które pośredniczą w kupnie i sprzedaży różnych obiektów przede wszystkim w miastach. Przez ostatnie dziesięć lat firmy te bardzo się zmieniły. W obrocie nieruchomościami dominują agencje zorganizowane jako sieć niewielkich firm pod wspólnym szyldem.
Sieć tworzą zazwyczaj małe biura korzystające z tzw. franszyzy (tzn. wszystkie działają pod wspólnym, najbardziej znanym szyldem) . Tak funkcjonuje w Warszawie Agencja Lecha Drągowskiego, a także ogromna sieć Wrocławskiej Giełdy Nieruchomości. Aby przyciągnąć klienta, trzeba mieć bogatą ofertę wyboru, taki "supermarket nieruchomości". Oczywiście nie wymaga to ogromnych powierzchni i magazynów. Wystarczy niewielkie, ale dobrze zorganizowane, skomputeryzowane biuro. Tworzenie sieci firm, z których każda ma dostęp do ofert całej agencji, daje możliwość zaoferowania klientowi znacznie większej i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta