Pośrednicy w handlu nieruchomościami
Franszyza to najkrótsza droga do uruchomienia agencji
Rynek w sieci
Bardzo szybki rozwój rynku nieruchomości w Polsce spowodował powstanie licznych agencji, które pośredniczą w kupnie i sprzedaży różnych obiektów przede wszystkim w miastach. Przez ostatnie dziesięć lat firmy te bardzo się zmieniły. W obrocie nieruchomościami dominują agencje zorganizowane jako sieć niewielkich firm pod wspólnym szyldem.
Sieć tworzą zazwyczaj małe biura korzystające z tzw. franszyzy (tzn. wszystkie działają pod wspólnym, najbardziej znanym szyldem). Tak funkcjonuje w Warszawie Agencja Lecha Drągowskiego, a także ogromna sieć Wrocławskiej Giełdy Nieruchomości. Aby przyciągnąć klienta, trzeba mieć bogatą ofertę wyboru, taki "supermarket nieruchomości". Oczywiście nie wymaga to ogromnych powierzchni i magazynów. Wystarczy niewielkie, ale dobrze zorganizowane, skomputeryzowane biuro. Tworzenie sieci firm, z których każda ma dostęp do ofert całej agencji, daje możliwość zaoferowania klientowi znacznie większej i bardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta