Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jaki masz image

17 stycznia 1994 | Ekonomia | AK

Lektury

Jaki masz image

Amerykanie wyliczyli, że wystarczy 11 sekund, aby inni ludzie ocenili naszą osobę. W tym czasie zostanie zdecydowane, czy zostaliśmy zaakceptowani, czy się nas ceni i zechce z nami podtrzymywać kontakty w przyszłości. To dlatego taką błyskotliwą karierę zrobiło słowo image. Uwaga więc na twarz, włosy, ręce, garderobę, maniery, na znajomość etykiety, ale także na umiejętność porozumiewania się i system wartości, bo to "paszport do świata sukcesu". Tak przynajmniej twierdzą autorki poradnika pod tym tytułem, Ania Hanke i Joanna Mandrosz-Wróblewska, właśnie wydanego przez Real Press.

Na szczęście image, które jest tylko wyobrażeniem, jakie mają o nas inni ludzie, możemy samodzielnie, a przy tym świadomie i celowo wykreować. Autorki poradnika dokładnie wymierzyły i opisały wszystko, co biznesmen powinien mieć na sobie, jak i z kim rozmawiać, gdzie usadzać gości, kiedy i co myć, cze-

Brak okładki

Wydanie: 171

Spis treści
Zamów abonament