Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

06 lipca 1998 | Ekonomia | PR

KORPORACJE, PRZEDSIĘBIORSTWA

Informacje

Francuska sieć supermarketów E. Leclerc, obecna także w Polsce, zawarła ostatnio umowę o sojuszu we Francji z siecią dystrybucji Systeme Uizamierza rozwijać dalsze podobne formy współpracy w Europie, przeznaczając na to rocznie 3-4 mld FRF -- stwierdził wiceprezes Michel-Edouard Leclerc wrozgłośni Radio-Classique. Grupa, mająca już powiązania w Hiszpanii (Euromadi) i w Portugalii (ruch spółdzielczy Elos) , nie wyklucza np. umieszczenia swego znaku firmowego na placówkach niezależnych, które zgodzą się uczestniczyć wkosztach tej sieci w danym kraju. Wiceprezes zapowiedział ponadto wejście Leclerca wsegment luksusowych perfum, jak to już zrobił zprodukcją biżuterii. Sieć jest wtej chwili największym we Francji sprzedawcą wyrobów ze złota 18-karatowego. (AFP)

Japońska Toyota Motor Corp. zamierza zwiększyć obecność w Europie -- oświadczył dyrektor generalny na Europę i Afrykę Yoshimi Inaba. Kierownictwo koncernu uważa, że wsegmencie pojazdów małolitrażowych oraz na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej istnieje nadal znaczny potencjał wzrostu. Toyota chce zwiększyć obecność na naszym kontynencie również dlatego, że jest ona dość słaba...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1431

Spis treści
Zamów abonament