Puste hotele
World Cup
Puste hotele
Komitet organizacyjny mistrzostw świata zarekomendował właścicielom hoteli położonych w pobliżu stadionów liczbę miejsc noclegowych, które powinni przygotować dla kibiców. W Los Angeles przygotowano 300 tys. miejsc, w Waszyngtonie 250 tys. W obu tych miastach na razie zameldowało się po ok. 30 tys. turystów. Podobnie jest w innych miastach. Właściciele hoteli liczą, że spotkania drugiej rundy przyciągną tłumy. Podobnie było cztery lata temu we Włoszech. Słabo idzie sprzedaż pamiątek związanych z imprezą. Na lotniskach, w sklepach i w hotelach ustawiono wiele stoisk, ale zainteresowanie jest niewielkie. Chyba głównie dlatego, że gadżety są zbyt drogie. Za T-shirt trzeba zapłacić 40 dolarów.
K. G.


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)