Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Puste hotele

22 czerwca 1994 | Sport | KG

World Cup

Puste hotele

Komitet organizacyjny mistrzostw świata zarekomendował właścicielom hoteli położonych w pobliżu stadionów liczbę miejsc noclegowych, które powinni przygotować dla kibiców. W Los Angeles przygotowano 300 tys. miejsc, w Waszyngtonie 250 tys. W obu tych miastach na razie zameldowało się po ok. 30 tys. turystów. Podobnie jest w innych miastach. Właściciele hoteli liczą, że spotkania drugiej rundy przyciągną tłumy. Podobnie było cztery lata temu we Włoszech. Słabo idzie sprzedaż pamiątek związanych z imprezą. Na lotniskach, w sklepach i w hotelach ustawiono wiele stoisk, ale zainteresowanie jest niewielkie. Chyba głównie dlatego, że gadżety są zbyt drogie. Za T-shirt trzeba zapłacić 40 dolarów.

K. G.

Brak okładki

Wydanie: 198

Spis treści
Zamów abonament