Piosenka promocyjna
MUZYKA
Festiwalw Sopocie jak zwykle wywołał mieszane uczucia
Piosenka promocyjna
JACEK CIEś LAK
zsopotu
Alex Baroni z Włoch wygrał konkurs o Grand Prix 35 Sopot Festival, Bursztynowego Słowika i nagrodę 20 tysięcy dolarów. Drugie miejsce (5, 5 tys. dolarów) zajęła niemiecka grupa Cultured Pearls, trzecie (3, 5 tys. dolarów) Norweg Rene Andersen. W konkursie, który stał na dobrym poziomie, przepadła Polka Anna Maria Jopek. Zgwiazd zagranicznych najbardziej podobały się The Corrs i Chris Rea. Świetny show pokazała Maryla Rodowicz.
Nad festiwalem, który ze względów finansowych został skrócony przez TVP do dwóch dni, unosił się wszechobecny duch promocji. Opera Leśna pokazywana w telewizji przypominała muzyczny bilboard.
Sztuka marketingu
Show-biznes, jak każda dziedzina gospodarki, oszalał na punkcie promocji ipromowania się. Promocja była też jednym zgłównych punktów programu 35. Sopot Festival. Przed imprezą koncerny fonograficzne walczyły jak lwy oumieszczenie wnim jak największej liczby swoich artystów. Jest to bowiem równoznaczne zuzyskaniem darmowego czasu antenowego w podczas transmisji telewizyjnych, atakże wielokrotną emisją wideoklipów promujących nowości płytowe. Nawet debiutant zbranży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta