Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Płatna reklama czy własna informacja

07 września 1998 | Kraj | FG

MEDIA

Kampania wyborcza wprasie lokalnej

Płatna reklama czy własna informacja

Niezależna prasa lokalna w Polsce to ponad 1600 tytułów, z których największych sto ma ponad trzysta tysięcy egzemplarzy nakładu. Wprzeciwieństwie do drogich dzienników ogólnopolskich i regionalnych jest to idealne miejsce do prowadzenia kampanii wyborczej do rady gminy czy powiatu. O tym, jakie zagrożenia iszanse się znią wiążą, dyskutowali uczestnicy XII Spotkania Wydawców i Redaktorów Niezależnej Prasy Lokalnej, zorganizowanego w Brzegu przez Fundację Inicjatyw Kulturalnych z Radomska i Instytut na rzecz Rozwoju Demokracji w Europie Wschodniej.

--...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1485

Spis treści
Zamów abonament