Trenerzy z telewizora
Trenerzy z telewizora
Atrakcyjność szkolenia w dużym stopniu zależy od tego, kto je prowadzi. Firma mająca wśród swoich wykładowców ludzi o znanych nazwiskach, ma szansę dzięki temu pozyskać klientów zachęconych rozgłosem towarzyszącym zajęciom prowadzonym przez człowieka z pierwszych stron gazet. Jednak dziś, wdobie telewizji, prawdziwy rozgłos można zdobyć niemal wyłącznie dzięki szklanemu ekranowi. Dlatego też firmy szkoleniowe chętnie zatrudniają wykładowców o twarzach znanych całej Polsce. W stołecznych firmach szkoleniowych zajęcia z public relations prowadzą m. in. prezenterki telewizyjne Małgorzata Domagalik i Grażyna Bukowska, atakże Andrzej Drzycimski, w swoim czasie rzecznik prasowy prezydenta Wałęsy. To zrozumiałe. Któż lepiej potrafi wylansować firmę niż postać, która wylansowała się sama.
a. g.