Finanse w kraju
Finanse w kraju
PTE PZU: wplanie 25 proc. rynku
Prezes PTE PZU Jakub Tropiło powiedział wczoraj na konferencji prasowej, iż wydatki na reklamę Otwartego Funduszu Emerytalnego Złota Jesień będą mniejsze niż budżety reklamowe innych towarzystw i nie przekroczą 35 mln zł. Jednak mimo planowanych oszczędności, nie tylko w działaniach marketingowych, fundusz ten nie będzie tani. Opłata od składki wyniesie przez pierwsze dwa lata oszczędzania 11 proc. , po dwóch latach...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta