Kosztowny gest
Mecenat czy kryptoreklama
Kosztowny gest
Firmy wspierające kulturę protestują przeciwko pomijaniu i nformacji o tej działalności w mediach. Zwracają uwagę, że nie dotyczy to sponsorów imprez sportowych. Szefowie muzeów i teatrów podkreślali wczoraj w Zachęcie, że bez sponsorów nie doszłoby do wielu wystaw i przedstawień.
Ich stanowisko poparła oficjalnie Sejmowa Komisja Kultury, Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji oraz Sławomir Ratajski z MKiS. Dziennikarze zwracają uwagę, że sponsoring nie jest bezinteresownym mecenatem, lecz marketingiem, czyli reklamą działalności gospodarczej wliczanej w koszty.
Publiczną debatę na temat o sponsoringu rozpoczęła dyskusja w redakcji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta